ID: 2933
Referensböcker för intenationell ekonomi
Inga erbjudanden publicerade.
Beskrivning
Kristina Artsberg. Redovisningsteori policy och
praxis. ISBN 91-47-07645-3. 300 kr
Robert N. Anthony, Vijay Govindarajan. Management Control Systems. ISBN 978-007-125410-6. 350 kr
Burns, A.C., Bush, R.F. Marketing Research. Seventh Edition. Pearson, 2014. ISBN 978-0-273-76851-7. 250 kr.
Kotler, P., Armstrong, G., Parment, A. Marknadsföring. Teori, strategi och praktik. 2013. ISBN 978-0-273-73600-4. 500 kr.
K. Douglas Hoffman, John E.G. Bateson. Services Marketing. Concepts, Strategies, & Cases. ISBN 978-1-4390-3939-7. 2008. 200 kr.
Kotler P., Keller K. L. Marketing Management. Pearson, 14:e edition. 2012. ISBN 978-0-273-75336-0. 250 kr.
Kotler, P., Armstrong, G., Parment, A. Marknadsföring. Pearson, 2013. ISBN 978-0-273-73600-4. 300 kr.
Jelassi, T., Enders, A. Strategies for e-Business. Second Edition, Prentice Hall, 2008. ISBN 978-0-273-71028-8. 100 kr.
Keegan, W.J., Green, M.C. Global Marketing. Seventh Edition. Pearson. 2013. ISBN 978-0-13-271915-5. 150 kr.
Laforet, S. Managing Brands: A Contemporary Perspective. The McGraw Hill, 2010. ISBN 978-0-07-711748-1. 200 kr.
Hollensen, S. Global Marketing. Sixth Edition. Pearson, 2014. ISBN 978-0-273-77316-0. 200 kr.
Thomas, D.C., Peterson, M.F. Cross-Cultural Management. Essential Concepts. Third edition. SAGE, 2015. 250 kr.
Johansson, S.-E., Runsten, M. Företagets lönsamhet, finansiering och tillväxt. Studentlitteratur, 2011. ISBN 978-91-44-03974-9. 200 kr.
Nilson, H., Isaksson, A., Martikainen, Företagsvärdering med fundamental analys. Studentlitteratur, 2011. ISBN 978-91-44-99548-5. 250 kr.
McFarlin, D and Sweeney, P. International Organizational Behavior. Transcending Borders and Cultures. Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-89256-8. 350 kr.
Eiteman, D.K., Stonehill, A.I., Moffett, M.H. Multinational Business Finance. Thirteenth edition. Pearson, 2013. ISBN 978-0-273-76553-0. 350 kr.
Carlson, M. Att arbeta med företagsanalys. 6:e upplagan, Liber, 2004. ISBN 978-91-47-07494-5. 150 kr.
Robert N. Anthony, Vijay Govindarajan. Management Control Systems. ISBN 978-007-125410-6. 350 kr
Burns, A.C., Bush, R.F. Marketing Research. Seventh Edition. Pearson, 2014. ISBN 978-0-273-76851-7. 250 kr.
Kotler, P., Armstrong, G., Parment, A. Marknadsföring. Teori, strategi och praktik. 2013. ISBN 978-0-273-73600-4. 500 kr.
K. Douglas Hoffman, John E.G. Bateson. Services Marketing. Concepts, Strategies, & Cases. ISBN 978-1-4390-3939-7. 2008. 200 kr.
Kotler P., Keller K. L. Marketing Management. Pearson, 14:e edition. 2012. ISBN 978-0-273-75336-0. 250 kr.
Kotler, P., Armstrong, G., Parment, A. Marknadsföring. Pearson, 2013. ISBN 978-0-273-73600-4. 300 kr.
Jelassi, T., Enders, A. Strategies for e-Business. Second Edition, Prentice Hall, 2008. ISBN 978-0-273-71028-8. 100 kr.
Keegan, W.J., Green, M.C. Global Marketing. Seventh Edition. Pearson. 2013. ISBN 978-0-13-271915-5. 150 kr.
Laforet, S. Managing Brands: A Contemporary Perspective. The McGraw Hill, 2010. ISBN 978-0-07-711748-1. 200 kr.
Hollensen, S. Global Marketing. Sixth Edition. Pearson, 2014. ISBN 978-0-273-77316-0. 200 kr.
Thomas, D.C., Peterson, M.F. Cross-Cultural Management. Essential Concepts. Third edition. SAGE, 2015. 250 kr.
Johansson, S.-E., Runsten, M. Företagets lönsamhet, finansiering och tillväxt. Studentlitteratur, 2011. ISBN 978-91-44-03974-9. 200 kr.
Nilson, H., Isaksson, A., Martikainen, Företagsvärdering med fundamental analys. Studentlitteratur, 2011. ISBN 978-91-44-99548-5. 250 kr.
McFarlin, D and Sweeney, P. International Organizational Behavior. Transcending Borders and Cultures. Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-89256-8. 350 kr.
Eiteman, D.K., Stonehill, A.I., Moffett, M.H. Multinational Business Finance. Thirteenth edition. Pearson, 2013. ISBN 978-0-273-76553-0. 350 kr.
Carlson, M. Att arbeta med företagsanalys. 6:e upplagan, Liber, 2004. ISBN 978-91-47-07494-5. 150 kr.